Durf anders te zijn, deel samen Groei-kennis
woensdag 06 april, 2022 | Een reactie plaatsen
Meld je aan voor Groei-brieven, enkele brieven per jaar met kennis en inspiratie! Kennisdelen is voor mij de basis van oprechte ontmoetingen en samenwerking. Groei-story’s helpen hierbij. Bij kleine organisaties (B2B en B2C), maar ook bij grotere organisaties ontbreekt het … Lees verder
Branding voor de zakelijke markt
zondag 03 april, 2022 | Een reactie plaatsen
Branding de sleutel voor succes. Focus op onderscheid in klantvoordelen en draag dit uit. De marktbenadering van Retail ketens lijkt misschien ver weg te staan van B2B activiteiten, maar de praktijk leert dat het kijken naar “vreemde” branches juist tot … Lees verder
IKEA maakt van merkwaarden klantvoordelen
donderdag 24 maart, 2022 | Een reactie plaatsen
Veel Retailers stoppen veel energie in het formuleren van hun visie en merkwaarden. Helaas slagen slechts enkelen erin om deze waarden ook tot leven te brengen. IKEA is een goed voorbeeld waarbij dit wel is gelukt. Hieronder volgen foto’s van … Lees verder