Branding voor de zakelijke markt

zondag 03 april, 2022 | Reacties uitgeschakeld voor Branding voor de zakelijke markt

Branding de sleutel voor succes. Focus op onderscheid in klantvoordelen en draag dit uit. De marktbenadering van Retail ketens lijkt misschien ver weg te staan van B2B activiteiten, maar de praktijk leert dat het kijken naar “vreemde” branches juist tot … Lees verder

IKEA maakt van merkwaarden klantvoordelen

donderdag 24 maart, 2022 | Reacties uitgeschakeld voor IKEA maakt van merkwaarden klantvoordelen

Veel Retailers stoppen veel energie in het formuleren van hun visie en merkwaarden. Helaas slagen slechts enkelen erin om deze waarden ook tot leven te brengen. IKEA is een goed voorbeeld waarbij dit wel is gelukt. Hieronder volgen foto’s van … Lees verder

B2B organisaties houdt je merk op koers

woensdag 01 september, 2021 | Reacties uitgeschakeld voor B2B organisaties houdt je merk op koers

Het propositie B2B klantkompas helpt organisaties bij het ontdekken en benoemen van maximaal relevant onderscheid. Onderscheid dat op vijf pijlers wordt bereikt, maar waarbij het kiezen van twee pijlers om op te excelleren cruciaal is. De overige pijlers worden dan … Lees verder

drs. Inge Oeseburg SMP
adviseur en interim manager
06 30 46 77 20
info@4growth.nl

LinkedIn Twitter
opmaak: www.TiemeDekker.nl