Winkels gaan steeds meer op elkaar lijken. En in deze tijd van omnichannel retail is een geïntegreerd en eigen herkenbaar DNA fysiek & online van levensbelang. Het kiezen en realiseren van een onderscheidende propositie in de retailmarkt is noodzakelijk om de slag om het hart van de shopper te winnen.
Samen met de achterban en het management verkent 4Growth in creatieve brainstormsessies de gewenste propositie en merkwaarden. De toetsing vindt plaats door:
En het resultaat vertaalt 4Growth samen met het management tot een duidelijke actielijst met prioritering. En met visueel krachtige interactieve presentaties ondersteunt 4Growth het management in het inspiratietraject richting medewerkers, franchisenemers en/of winkelmanagement.
Geen bureaularapporten, maar direct werk aan de winkel om groei te realiseren. Vele organisaties zijn jou voor gegaan zoals: KARWEI, COOP, KNMP, GAMMA en United Retail, Electro World en Witgoed specialist. Een aanpak die geschikt is voor kleine en grote organisaties.
Bel mij (Inge Oeseburg 06 30 46 77 20) voor meer informatie of mail naar info@4Growth.nl.