SPAR werkt samen met 4Growth & Veldwerk Optimaal

donderdag 08 februari, 2024

Aan klantonderzoek en het bouwen aan een klantenpanel.

4Growth & Veldwerk Optimaal werken al sinds 2022 samen met SPAR om een eigen SPAR panel op te bouwen om voortdurend te luisteren naar de klant (en zo te blijven verbeteren) middels klantonderzoek.

Volgens Eline (Customer Insights Manager SPAR): ‘’Inge en Jan hebben in de afgelopen 1,5 jaar al ondersteund op meerdere onderzoeken i.s.m. SPAR en hebben zo SPAR met hun (retail) ervaring en bewezen efficiëntie kunnen helpen aan inzichten om verder te groeien.’’

De samenwerking 4Growth en Veldwerk Optimaal onderscheidt zich volgens Inge Oeseburg (eigenaresse 4Growth) bovendien op:

  • Statisch onderbouwde onderzoeken die kernachtig zijn gerapporteerd;
  • Een eigen face-to-face veldwerkorganisatie in huis bij Veldwerk Optimaal (eigenaar: Jan van den Einde);
  • Retail specialisatie: ‘’Ik heb in vele retail keukens gewerkt en rondgekeken, zowel binnen food als non-food.”

Inge Oeseburg: “Jan van den Einde en ik zijn zeer verheugd, dat SPAR voor ons kiest om klantonderzoek te doen. SPAR is een prachtig merk om voor te werken. De sentiment onderzoeken geven SPAR inzicht in de klantervaring in de winkel, om zo als SPAR te blijven verbeteren. Maar ook ondernemers en regiomanagers krijgen inzicht in de resultaten; dit leidt tot een betere winkelervaring met meer tevreden klanten.’’



Reacties plaatsen niet mogelijk

drs. Inge Oeseburg SMP
adviseur en interim manager
06 30 46 77 20
info@4growth.nl

LinkedIn Twitter
opmaak: www.TiemeDekker.nl