B2B merkwaarden geven Retail organisaties focus & versnelling

woensdag 11 september, 2019 | Reacties uitgeschakeld voor B2B merkwaarden geven Retail organisaties focus & versnelling

Merkwaarden maken identiteit zichtbaar Net zo als sterke winkelmerken zijn succesvolle serviceorganisaties ook allemaal uniek. Deze identiteit is vaak wel impliciet bekend binnen de organisaties, maar ligt nergens vast in heldere merkwaarden. Er is onvoldoende focus op het onderscheidend vermogen om tot … Lees verder

Bijna 60% van de Nederlanders is flexitariër

woensdag 14 augustus, 2019 | Reacties uitgeschakeld voor Bijna 60% van de Nederlanders is flexitariër

Ik eet alweer twee jaar bewust één keer in de week geen vlees. Het verzoek kwam van mijn jongste dochter en ik vond dat we als gezin hier best gehoor aan konden geven. In het begin was het wel even wennen: nieuwe … Lees verder

FOK brengt nieuwe winkels op koers

woensdag 27 februari, 2019 | Reacties uitgeschakeld voor FOK brengt nieuwe winkels op koers

Iedere Retail organisatie met fysieke winkels krijgt te maken met het uittesten van nieuwe formats, of het ombouwen van overgenomen winkels naar de eigen formule. Dit zijn nooit standaard processen met volledig voorspelbare marktprestaties. Zelfs niet bij de ombouw naar … Lees verder

drs. Inge Oeseburg SMP
adviseur en interim manager
06 30 46 77 20
info@4growth.nl

LinkedIn Twitter
opmaak: www.TiemeDekker.nl